Damestrui met kabel met gratis breipatroon

Ik ben er gek op een trui met kabel, geeft net wat extra.

En even goed de beschrijving lezen en je breit zo een kabel, valt best mee. Wel goed tellen en je patroon in de gaten houden. Je krijgt wel een hele mooi trui.

Hier een foto van een dames trui met kabel + breipatroon. Dit patroon komt uit een 3 Suisses boek uit 1970. Wat mij opvalt is dat wol in die tijd best duur was, er werd meer gebreid als nu. Ik haal mijn wol bij de Zeeman en heb voor Euro 0,79 een bol van 50 gram.



Klik op de afbeelding voor vergroting / click to enlarge


I love it a sweater with cable, gives just a little extra.

And just as well read the description and you knit a cable easy. Keep counting and keep track of your pattern. You do get a very nice sweater.

Here a picture of a woman's sweater with cable + knit pattern. This pattern comes from a 3 Suisses book from 1970. What strikes me is that wool at that time was quite expensive. I get my wool at Zeeman and have 50 gram for Euro 0,79.

Reacties