Mooie tafelloper afmeting 50 cm x 140 cm om zelf te haken

Nu even geen patroon voor kleding. We willen nu even niet meer aan de dikke wintertruien.

Een mooi patroon voor een tafelloper om zelf te haken. Eigenlijk heel simpel vasten, lossen en stokjes maar wel met een telpatroon dat je in de gaten moet houden.

Kortom koop een leuk katoentje ( mag ook een kleurtje zijn ) en begin met deze mooie loper. Een leuk werkje wat snel klaar is en je woonkamer zeker opfleurt.

Mooie afmeting ook voor op de salontafel en een leuk patroon.



Klik op de afbeelding voor vergroting

En ja nog steeds geen zin om de patronen over te typen. Ik scan ze en dat komt soms wat vervelend uit met de pagina's. Compleet en origineel patroon.

Reacties

Anoniem zei…
dank u wel voor het delen van deze beschrijving
Anoniem zei…
patroon zelf werd vlot gehaakt maar ik zit vast met het haken van de rand . Als ik de beschrijving volg kom ik reeds bij de 2de lijn enkele steken te kort om het te laten uitkomen???
Kan iemand mij verder helpen met een juiste beschrijving of beter nog een haakschema voor de rand a.u.b.???
War jammer heb deze zelf niet gehaakt. Ik hoop dat iemand je kan helpen.
mickeymouse zei…
Ik heb hetzelfde probleem. Snap niet wat er verkeerd is. Mijn 2de lijn klopt ook niet. Spijtig dat hier geen haakschema van is