Knopen en knoopjes, organza, linten en kraaltjes allemaal online bestellen.

Waar ik ook al diverse malen tegenaan ben gelopen is het volgende probleem.

Je hebt een leuk vest of trui gebreid en nog een paar knoopjes nodig. Waar kun je die tegenwoordig nog krijgen. Hier in de buurt heb je nog een stoffenwinkel, maar daar zijn ze reuze prijzig en weinig keuze.

Op de markt heb ik ook al gekeken, maar zelfs daar weinig knopen te vinden.

Als ik nu knopen of lint of kraaltjes nodig heb ga ik naar deze leuke webshop KLIK HIER

Hier kun je echt van alles krijgen om je eigengemaakte trui, vest, babyslofjes af te maken.

Ik hoop dat jullie hier ook wat aan hebben, echt de moeite waard om even te kijken en zo besteld en snel bezorgd zodat je weer verder kunt haken of breien.

knoppen sets online bestellen webwinkel met knopen, kralen en lint 

Reacties