Projecten breiwerk truien breien schiet lekker op....

Ik heb de smaak weer helemaal te pakken en ben druk aan het breien.

Ik ben niet zo'n "knutseltype" en vind kleding breien het leukst. Je houdt er nog wat aan over ook.

Weet u nog de roze/blauwe trui die te groot was uitgevallen ?  Nu weer een nieuwe versie gebreid en dit patroon is goed en de trui past prima gelukkig nu alleen nog een boordje breien.

Het was niet leuk om deze trui uit te halen en opnieuw te breien. Het is fijner om met een nieuw project te beginnen, maar al doende leert men. Ik ben nu wel blij dat ik overnieuw begonnen ben, vind het nog steeds leuke wol.

KLIK HIER VOOR HET BREIPATROON DAT IK GEBRUIKT HEB 

nu nog in elkaar zetten trui breien 

zelfgebreide damestrui van gemĂȘleerde wol 
Beetje lastig om mooie foto's te maken komt een beetje druk over. In het echt gewoon een trui waar je blij van wordt met al die kleurtjes.

Ook ben ik druk bezig met een herentrui heerlijk grove naalden nr. 6 dus breit echt ontzettend snel. Gewoon een heel simpel patroon degene waar ik hem voor brei wil absoluut geen patroon of kabels helaas. Ik vind een patroon in een trui wel mooi, maar nu dus een hele simpele trui.

Ik vind het echt een mooie trui worden wat grover en met die grijze strepen toch apart. De wol lijkt een beetje paars op de foto maar is echt blauw. Nu alleen de mouwen nog.

Achterpand zelfgebreide herentrui 

voorpand zelfgebreide herentrui 
KLIK HIER VOOR GRATIS BREIPATROON HERENTRUI 

Ik heb er wel voor gekozen om een boord aan de trui te breien, was bang dat de onderkant anders zou gaan krullen. Deze trui is echt in een paar dagen gebreid. Nu alleen de mouwen nog en weer een trui klaar.


Reacties

Hetty zei…
Leuk deze zelfgebreide trui! Ik brei en haak erg veel en heb altijd heel veel plezier van mijn ouwe patroontjes..ik zal ze nooit weggooien. Hetty van www.stonehouseworkshop.com