Wol te kort en hulpvaardige mensen ze zijn er echt nog wel

Ik was lekker aan het breien aan mijn stola en wilde deze lekker royaal maken. Helaas kwam ik net wat wol te kort.

Ik had 2 bollen tweed wol van de zeeman gehaald en de kleur die ik gebruikte lag niet meer in de winkel. Diverse filialen in de buurt gebeld, maar ook zij konden me niet helpen.

Wat nu ik wilde mijn stola toch net wat groter breien dus had meer wol nodig. Dus dan maar zoeken op internet toen ik op Zeeman wol zocht kwam ik op Marktplaats mensen tegen die ook net een bolletje te kort kwamen en hier een advertentie geplaatst hadden.

Ik denk ik kan het altijd proberen en wat denk je binnen twee uur een lieve reactie van een mevrouw die een sjaal gebreid had van deze wol, waar ze niets mee deed en die ik kon krijgen voor een kleine vergoeding + verzendkosten.

Ik reuze blij en ze heeft deze sjaal dezelfde middag nog op de post gedaan zelfs voor ze mijn geld ontvangen had.

Het heeft mijn vertrouwen in de mensen goed gedaan dat er nog steeds aardige hulpvaardige mensen zijn.

Ik kon mijn stola royaal afbreien en er een mooi cadeau voor mijn lieve schoonmoeder van maken.

te weinig wol probeer het via Marktplaats te vinden 
Dus loop je tegen hetzelfde probleem aan en kom je net wat wol te kort ?  Echt de moeite waard om het via Marktplaats te proberen en wie weet heb je geluk.



Reacties