Breiwerk lekkere warme stola

Ik ben het breien weer aan het oppakken na de warme zomermaanden en had nog een stola liggen waar ik aan begonnen was voor mijn moeder.

Makkelijk patroon om te breien en een mooi resultaat. Ik heb voor lekkere warme wol gekozen deze keer en ben al een aardig stuk op weg. Juist de laatste naalden duren lang want de stola wordt steeds breder maar echt een leuk patroon om te breien.

KLIK HIER VOOR HET PATROON GEBREIDE STOLA

Lekker warm voor de winter en makkelijk om even om te slaan. Er zijn al diverse mensen die ook graag zo'n stola van me willen maar vind breien op bestelling best wel lastig. Ik voel dan toch altijd een bepaalde tijdsdruk en heb daar eigenlijk niet zo'n zin in. Ik wil gewoon breien wanneer ik zin heb. En soms blijft het weer weken liggen en soms brei ik iedere dag.

Breien jullie voor andere mensen ?






Reacties

heb vaak voor vrienden en onze dochter gebreid heb ook 5 stola,s gehaakt en veel ajaals