Trui breien altijd twee mouwen tegelijk zo veel makkelijker

Ik ben nog steeds druk met mijn trui bezig. Deze keer van dunne sokkenwol dus gaat nog wel even duren.

De kleuren vind ik fantastisch en het breit ook zo leuk steeds een andere kleur draad.

Zoals ik van mijn moeder geleerd heb brei ik de mouwen tegelijk echt een uitkomst zo weet je zeker dat je mouwen dezelfde lengte hebben. Echt een aanrader anders zit je steeds te passen en meten of het allemaal wel klopt.


beide mouwen tegelijk breien voor een trui klopt altijd 


Kortom nu weer drukker met breien als met bloggen....

Het patroon voor deze herentrui is een basispatroon van BREIEN MET PLEZIER 

Fijne patronen in verschillende naalddiktes beschreven dus kun je snel aan de slag.


prachtig streepjes effect door gemĂȘleerde wol 

Reacties